niedziela, 30 stycznia 2011

Wyróżniam



Dziękuję serdecznie Maju za to wyróżnienie. Gdybyś już go nie otrzymała , na pewno trafiłoby w Twoje ręce, bo obrazy malowane Twoją migawką sprawiają, że wiersze przychodzą same. Twoje prace są gotowym pomysłem na wiersz. I za to też dziękuję.


A ja chciałbym wyróżnić:
Mordowarski świat - za pojawianie się i znikanie niezmiennie z tym samym apatytem na słowa, które głaszczą
Rybiooką - za to, że jej ciągle się chce i tak pięknie jej to wychodzi.
Szu - za magię zamkniętą na fotografiach (i za rowery)
Garbatego Pegaza - za prowadzenie słowem jak batutą
Anioła - za ciepły szelest skrzydeł
Alejkę - za to, że swoją uważnością nie pozwala zasnąć memu myśleniu
Green Canoe - za cuda jakie wychodzą spod jej palców
George - za pokazywanie obrazów w taki sposób, który mnie uśmiecha i który każe przyglądać się malarstwu uważnie

Moi drodzy, jeśli uważacie, że należy kogoś wyróżnić-proszę bardzo.
Jeśli to będzie 10 osób niech będzie, jeśli tylko jedna, to też o niej nie zapomnijcie. Maju, raz jeszcze dziękuję pięknie:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :) To teraz świat literatów i literatek się wyróżnia- ale jak pięknie :)
    A z tym chceniem to różnie bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Słodka jak ja Ci się odwdzięczę?
    Proś o co chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybiooka, nawet gdy różnie z chceniem, to efekty niezwykle:)))

    Zenzo, po prostu pisz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zaskoczyłaś mnie tak pięknie, że... Że... Że nie wiem, co powiedzieć. Dziękuję Ci szelestem skrzydeł i serca.
    Otulam:*******

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniele:* Zobaczyć taka radość-bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję, Kasiu - zaskoczenie, tak mało już piszę tu :)
    Tylko.. nie wiem jak ten prezent zaimportować do mojego bloga?
    m

    OdpowiedzUsuń

Jesteś.To wystarczy.

I tak

 Znikam. Tylko czasem mi żal słów niezapisanych, uśmiechów niepochwyconych. A już za chwilę wielkanocne alleluja. Tymczasem okna straszą. A ...