piątek, 5 czerwca 2009

Jak bardzo?

przeczytałam
właśnie zastanawiam się
jak bardzo będzie boleć
gdy wsadzę palec między drzwi?

A Grzegorz T. przekonuje mnie słowami Ewy Lipskiej:

"Może lepiej, że
nie zdążyliśmy
powiedzieć sobie tych
ostatnich słów
ostatnie słowa
mogłyby nas zawieść
Może lepiej, że
nie zdążyliśmy
powiedzieć sobie tych
ostatnich słów
bo nieostrożne mogły
zawadzić o czas przyszły
Mogłyby nic nie mieć do powiedzenia
przedwcześnie pogrzebać coś w nas
Mogłyby mówić nad wszelką miarę
Powiedzieć do nas o wiele za wszystko
Jak czynny wulkan pod tweedowym niebem
Mogłyby nic nie mieć do powiedzenia
Przedwcześnie pogrzebać coś w nas
Może lepiej, że
nie zdążyliśmy
powiedzieć sobie tych ostatnich słów
w ostatnich słowach
zamknięty jest
głuszec"

10 komentarzy:

  1. Ewa Lipska - ach
    Turnau - och
    Ty - bach:) - to odgłos i efekt wsadzania palców między drzwi
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ał?
    nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnych słów w ogóle nie powinno się wypowiadać
    :):):)
    pozdrawiam:)
    rafał

    OdpowiedzUsuń
  4. Z reguły to boli, z doświadczenia nawet bardzo. Ale CZAS dobry lekarz - leczy rany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rafale, a co zrobić, gdy ktoś czeka, a Ty sie wahasz, bo nie wiesz czy zaboli raz?

    Kopaczu, wiedząc, że BYĆ MOŻE zaboli, próbowac czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabiłaś mi trochę ćwieka Kasiu są różne sytuacje różne układy między ludźmi.....
    życie bywa poezją.......a siła poezji jest w niedopowiedzeniu.....
    z kolei o pewnych faktach bliska nam osoba powinna wiedzieć.......
    stanął mi na chwilę przed oczami Grek Zorba i Bubulina...
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbuj, pewnie, że próbuj. Inaczej nigdy nie zaznasz tego, co chciałabyś doświadczyć, poznać, osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, gdy z własnymi myślami się bijąc mogę zapytać Was o zdanie...Włożyłam palec.Sprężyna mocno trzymała i palca nawet nie musnęło. I po raz kolejny sprawdza się to, co kiedyś gdzieś przeczytałam:
    Gdy martwimy się na zapas, martwimy się w dwójnasób.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A teraz apel:

    Didixi, jeśli tu zaglądasz, odezwij się proszę.Zgubiłam Twój mail.

    OdpowiedzUsuń

Jesteś.To wystarczy.

I tak

 Znikam. Tylko czasem mi żal słów niezapisanych, uśmiechów niepochwyconych. A już za chwilę wielkanocne alleluja. Tymczasem okna straszą. A ...