sobota, 14 lutego 2015

Przyzywanie wiosny

Niechybnie wiosna coraz bliżej, bo dziś nagle, bez żadnego planowania zaczęłam zgrywać na mp4 audiobooki, które będą mi towarzyszyć w kijkowych podróżach.
A przecież jeszcze śnieg i ślisko i wydawać się może, że wędrowanie jeszcze daleko przede mną.
Ale jak nie uwierzyć temu słońcu i przekrzykiwaniom ptaków?
Dziś przyciągnął moją uwagę suchy piasek rozświetlony słońcem i  wyobraźnia podsunęła obraz małych dziewczynek skaczących w gumę i rowerowe szaleństwa. Wiosna jak nic tuż tuż!
I znów nad Zalewem będę zachwycać się kwitnącymi magnoliowymi drzewkami!

2 komentarze:

  1. Kiedy gęsi szykują się do odlotu - to znak, że już jesień
    Kiedy Słodka zgrywa audiobooki - niechybnie wiosna się zbliża :)
    zapamiętam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chce mi się roweru, kijków ,,,bezmrozu i bezśniegu:)))

      Usuń

Jesteś.To wystarczy.

I tak

 Znikam. Tylko czasem mi żal słów niezapisanych, uśmiechów niepochwyconych. A już za chwilę wielkanocne alleluja. Tymczasem okna straszą. A ...