sobota, 13 lutego 2010

Kreativ Blogger i Inspiratorzy

"Inspiracja nie jest manipulacją.Manipuluje ten, kto nakłania ludzi, żeby zrobili to, co jest najlepszego dla niego samego. Inspiratorem jest ten, kto wytycza cele korzystne dla obu stron , a potem łączy wysiłki w szeroko skutecznym wysoce moralnym partnerstwie, by te cele osiągnąć"
- A.L.McGinnis



Za to, że mogę ćwiczyć słowa,
za cierpliwość w ich odkodowywaniu.
Bez Was, którzy tu zaglądacie, nie byłoby tego miejsca.
Dziękuję.
A szczególnie dziękuję Mai, od której otrzymałam to wyróżnienie.

6 komentarzy:

  1. Ode mnie też dostałaś, nie myśl sobie, że to tamto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ....cała jestem w skowronkach...:):)....

    OdpowiedzUsuń
  3. Margo, uśmiechów przesyłam sto:)))


    Holden:)))

    Maju, ja też:))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem niekonsekwentną istotą, ale mam chęć poprowadzić to dalej proszę jaśnie chmurności

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej chmurność uśmiecha się do Pat całym swym jestestwem;)))

    OdpowiedzUsuń

Jesteś.To wystarczy.

I tak

 Znikam. Tylko czasem mi żal słów niezapisanych, uśmiechów niepochwyconych. A już za chwilę wielkanocne alleluja. Tymczasem okna straszą. A ...