piątek, 20 marca 2015

Cities skylines

po cichu wiosna wkrada się za progi
straciłam serce do pisania
wywożę śmieci
produkuję prąd
zastanawiając się czy wiatrowa czy jednak zanieczyszczanie powietrza
nie wiem jak połączyć w pętle linie autobusowe by wszyscy byli szczęśliwi
cities skylines kradnie mi czas koncertowo
"Psychopata" czeka
już chyba znam zakończenie

* no tak, kolejne zaćmienie słońca ( dzisiejsze oglądałam przez dyskietkę- kto jeszcze je ma w domu?!) za 11 lat. Może już wtedy będę babcią? (nie, nie tęsknię do tego)

4 komentarze:

  1. Nie podejrzewałem Cię o takie rozrywki. No, ale pewnie wiatrowa. I z okazji tego dzisiejszego Dnia Wróbla pamiętaj o zieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatrowe są mało wydajne. No i teren mego miasta mało wietrzny.
      (Nie podejrzewałeś? Taka rozrywka to jedna z tajemnic;)

      Usuń
    2. (Jakoś nie wyczytałem z międzywierszy.)
      Co za pech, nie mieć wpływu na pogodę, nie? Ale wtedy trzeba by nazwać grę inaczej. Be good god, albo jakoś podobnie,

      Usuń
  2. A ja będę fajną babcią. Tak postanowiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Jesteś.To wystarczy.

I tak

 Znikam. Tylko czasem mi żal słów niezapisanych, uśmiechów niepochwyconych. A już za chwilę wielkanocne alleluja. Tymczasem okna straszą. A ...