wtorek, 3 stycznia 2012

Bezsnieżna zima

A teraz wyglądam wiosny.

5 komentarzy:

  1. ...a ja z każdym mijającym dniem coraz bardziej się boję, że zima przyjdzie w maju....
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. ale w ferie choć dwa, trzy dni mogłoby się bielić, jaki cudny spacer po lesie mógłby się odbyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie wiosna...wyglądam lata :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. no to wiosny :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maju, a może to właśnie taka będzie zima?U mnie dziś pobieliło świat:))


    Zielonooka, moje ferie dopiero za prawie trzy tygodnie, może będzie troszkę śniegu?

    Byazi, a za latem nie tęsknię:D Męczą mnie upały;)


    Karolino, ano:D

    OdpowiedzUsuń

Jesteś.To wystarczy.

I tak

 Znikam. Tylko czasem mi żal słów niezapisanych, uśmiechów niepochwyconych. A już za chwilę wielkanocne alleluja. Tymczasem okna straszą. A ...